Monday, April 21, 2008

pengalaman seram 3 pontianak!!!

Alkisah ada 3 pontianak berbual di atas sepohon ara di Kg. Medan.. Count Dracula, Sundel Bolong & Sundal Malam. Masing-masing bercerita tentang kehebatan masing-masing. Dah jadi hantu pun masih nak berlagak! Tak sedar diri punya hantu!
Sedang mereka hebat menegangkan urat leher menegakkan pendirian mereka.. tiba-tiba Count Dracula bersuara: "korang tunggu kat sini sat.." Up up on the way.. Berdesup Count Dracula terbang..
"Eleh... nak tunjuk lagaklah tu.." Sundel Bolong mencebik..
10 minit kemudian Count Dracula kembali ke pohon ara dengan mulut berlumuran darah..
"Korang nampak tak kampung tu?? Aku baru jer habis hisap darah seluruh penduduk kampung ni.. heh.. heh.." kata Count Dracula dengan megahnya sambil mengelap bibirnya.
"Cis! Korang tunggu aku kat sini sat!" Umpama pakai minyak Petronas F1 Sundel Bolong terbang
"Poyo jer hantu nie..." ejek Sundal Malam. "Macam bagus-bagus jer" bebelnya lagi.
Tak sampai 6 minit Sundel Bolong kembali ke pohon ara dengan mulut berlumuran darah. Sambil menyeringai dia berkata "korang nampak tak bandar tu??"
"Mana nampak.. gelaplah bodoh!" ejek Sundal Malam.
"Satu bandar tu penduduknya aku dah bunuh.. semua darah aku dah hisap! Wargh.. kah.. kah.."
"Oo.. korang ingat korang jer hebat?? Korang tunggu kat sini! Biar aku tunjukkan kehandalan aku" pekik Sundal Malam.. terus dia terbang dengan pantas hinggakan bergegar pohon ara.
"Yo yo on jer Sundal Malam nie.." kata Count Dracula & Sundel Bolong serentak. Belum pun sempat kedua-dua hantu tersebut melabuhkan punggung mereka.. Sundal Malam telah kembali ke pohon ara dengan muka penuh berlumuran darah.
"Ucehh.. pantas nya ko!" kata Count Dracula dengan kagum.
"Korang nampak tak tembok kat depan tu?? Tadi... aku tak nampak!!"
Berguling-guling Count Dracula dan Sundel Bolong gelak!

No comments: