Tuesday, April 29, 2008

-trip to Perak-

hehe...sonokkkkkkkkkkkk....ari mgu lepas 26 april kitorg berlima (aku, ab, wani, kak suliana ngan kak cha) p perak....actually kitorg nak p majlis kawin kak huda...kol 7.45 kitorg btolak dr Putrajaya.... dlm 2jam 40 minit kitorg da smpai umah kak suliana...hehe....parking kat c2 dulu sblom melaram ke umah kak huda....best siotttttttttt...kampung abeh!!! da lamer aku x nikmati suasana kmpg nih, nyaman gilerrr!!! mak kak suliana comelllllllllll sgt...muhahahahaha....aku nak btau korg satu rahsia ni, nk masuk smpang umah kak suliana ader satu mercu tanda tau....ader replika kapal terbang, aku gelak siottttttttt...lawak gler kapal terbang tuh...mau nyer kitorg guling2 kat c2 jugak!!! har...har...har....
-ngan mak kak suliana-

pas da siap2 kitorg meneruskan misi seterusnya ke umah kak huda....time kitorg pg dia ngah make up...pas2 terjadi ler 1 kejadian ngeri dlm idup aku, korg nak tau ape...hahahahaha....biar aku gelak sorg2 dulu, ti korg gelak ek!!!hahahahahhaahahaha.....lepas jer kaki aku kuar dr keta, ader sorg makhluk tu bitau, "weh mak cik tu pakai baju sm ngan mu"...hahahahaa...haru tol...ape lg aku pon trus bukak langkah seribu da xder toleh2 nyer...xder makner nyer!!! huhuhuhu...."ya Allah ampunkan Nabila ya Allah"....makhluk itu telah mengdrop my water face tol....!!! lalalalalal...tp ku x kisah, cz bkn aku sorg jeq yg bli kain tuh, mak cik tu pun nak gak...lalalalalalala.....k ni pic yg smpt kitorg snap time kak huda kawin....santikkkkkkkkkkkkkkk....
-kami ngan kak huda + suami-

-kak huda-

-my bos...cik nan + isteri + baby (coming soon)-

4 comments:

mY huNny BunNy SugAr HoNEy... said...

nasib baik akak leh kaber gelok... dah semput2 dah nih... heeheh... mcm maner ler ghupenyer makcik tu yer.. heheheh...

Suhana Hasanif said...

kahkahkahakahakah.....hihihihi...adoii x larat nak gelak dah nih...

Nandre The Legend said...

hai azura yang selalu diingati,

heheheehehe

munmon said...

Uish. Putehnya. hahahahah