Thursday, April 10, 2008

what women want???!!!

smlm aku ader ar tgk 1 citer nih...what women want!!siaran ulangan jer pon, tp sblom ni aku x berkesempatan nak tgk kan (x update lnsg)...hahahhaha...actually aku berkenan kat tajuk nyer je, cter nyer hampeh...hahahahah (lg sekali aku gelak)...wokeh x yah nak pjg2 cter, aku nk tny korg...korg tau x pe sebenarnyer yg wanita a.k.a. pompuan nak? hahahaha...aku yg pompuan ni pun actually x tahu ape yg aku nk dlm idup aku nih...pelik kan...pompuan ni mmg ar cerewet (am i rite???)...tu pendapat aku ler kan, pendapat korg mn aku nk tau, yg tu korg pk ler sdiri (aku curik ayat nabil raja lawak-dah dier x buat copyright)...

kalo cter bab pompuan ni musti ler ader lelaki plak kan...so what men want?? yg tu lg ler aku konpius...aku bkn lelaki...hahhaha....sng cter ar kan what women want n what da guy want is totally different!!! Men and women sometimes seem to be speaking two different languages - and just like with any other language barrier, sometimes you need a translator to step in and help out...so, skunk aper yg ader dlm kepala otak korg, ape yg korg nak sebenar nyer...x kisah ar lelaki ker pompuan....hahahhaha...sory 2 say ler kan kebanyakan org2 skunk ni mmg hipokrit tuk jwb soklan nih (including me!!!)...dlm hati ckp lain, tp mulut ckp lain....become a drama queen in front of others!!!

huh!!! biler pk kan soklan yg cm ni, membuatkan sumer makhluk yg bnama pompuan n lelaki konpius kan....x tahu ler ape yg kiter nak...what we want, what we need!!! muka cantik, hensem, kacak, bergaya, manja tp perangai plak cm kacang hantu.... muka buruk, teruk, simple, humble n perangai plak cm malaikat...huh, so which one do you prefer??? sumer jwpan tu sure da ader dlm kepala otak korg kan...so korg pk ler mn yg terbaik...aku pon da terkonpius...tp jd ler diri korg, jgn nak jd diri org lain...jez be eurself!!! may God bless you all happiness in your life n you live your life with great pleasure....chow cin chiii!!!!



No comments: